Izstāžu centrs

Sharing is caring!

Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsala

Starptautiskais izstāžu centrs Ķīpsalā ir lielākais specializētais izstāžu centrs Baltijas valstīs. Izstādes centrs ir piemērots lielu un tehniski sarežģītu pasākumu organizēšanai, to ir viegli pārveidot, nodrošina nepieciešamo zāļu skaitu un atrašanās vietu un ir aprīkots ar mobilām platformām.
Mūsu kompānija lepojas ar zinošu un pieredzējušu komandu, kas sniedz tehnisko atbalstu vairāk nekā 10 gadus. Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā ir divas stacionāras izstāžu zāles (9,200 m2 un 5,700 m2) un divas stacionāras konferenču zāles 220 un 500 personām, kā arī autostāvvieta 720 automašīnām. Viss Ķīpsalas Starptautiskais izstāžu centrs ir pieejams personām ar ierobežotām pārvietošanās spējām un pieeju lifts otrajā stāvā.
Izstādes centrs atrodas 10 minūšu brauciena attālumā no Rīgas vēsturiskās vecpilsētas un biznesa centra, netālu no sabiedriskā transporta pieturām, viesnīcām un restorāniem, lidostas, ostas, autoostas un dzelzceļa stacijas.
Starptautiskajā izstāžu centrā notiek izstādes, konferences, kongresi, gadatirgi, mūziķi, koncerti un citi masu pasākumi. 2010. gadā šeit notika NATO Parlamentārās asamblejas pavasara sesija, un Eiropas prezidentūras ietvaros COSAC un KADAP notikumi notika 2015. gadā.

SIA RTU-BT1 ir noslēgusi 2014. gada 21. aprīļa līgumu Nr.SKV-L-2017/219 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākumā “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana”, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds Fonds.

 

Kas jāņem vērā izvēloties izstāžu centru?

Atrašanās vieta
Jūs, iespējams, jau to uzskatījāt par to. Vietējam notikumam jūs, iespējams, meklējat vietu saprātīgā attālumā no lielākās daļas apmeklētāju mājām vai darba vietām. Ja daudzi apmeklētāji ceļos no ārpus pilsētas, būs izdevīga vieta lidostas tuvumā vai viņu viesnīcās. Neatkarīgi no tā, neaizmirstiet apsvērt satiksmes, transporta un stāvvietu iespējas.

Vai jūs vēlētos samazināt iespēju, ka jūsu viesi var aizkavēties? Nodrošiniet tos ar mobilās notikumu lietotni, kas šobrīd ir būtībā standarta. Ar jūsu GPS kanāliem, braukšanas norādījumiem un autostāvvieta / maršruta informācija pa rokai, jūsu apmeklētāji jutīsies atvieglinātas. Ja vieta ir lielā universitātes pilsētiņā vai institūtā, kartes ar piespraudēm īpaši palīdz daudz. Pasākumiem ar izstādēm, plakātiem vai paralēlām sesijām, interaktīvās iekštelpu kartes palīdz dalībniekiem ērti pārvietoties.

Autostāvvieta
Vai iestādē ir autostāvvieta vai autostāvvieta ar autostāvvietu? Vieta, kurā ir stāvvieta, ir tas, ko veido sapņi. Ja tas tā nav, vai tuvumā ir stāvvietas, kuras dalībnieki var piekļūt un izmantot? Ja stāvvieta nav pieejama, jūs neesat pilnīgi bez panākumiem, jo ​​jums ir dažas alternatīvas:

Jūs varat rezervēt tuvumā esošās autostāvvietas saviem apmeklētājiem, vai nu iekļaut izmaksas biļešu cenās, vai arī apmeklētājiem ir jāmaksā, kad viņi parkā.
Apskatiet pasākumus Uber un Lyft atlaides. Jūs varat ar viņiem vienoties, lai to iestatītu un izplatītu reklāmas kodu saviem apmeklētājiem.
Nodrošiniet apmeklētājiem iespēju dalīties ar braucienu vai kabīni viens ar otru. Tā arī būtu laba iespēja viņiem sadarboties savā starpā. Pasākumu programma, piemēram, Whova, nodrošina ziņojumu dēļa un grupas tērzēšanas funkciju, lai palīdzētu šajā sakarā, tāpēc to pārbaudiet.
Jūs varētu piedāvāt automašīnu stāvvietu pasākumam, pat ja tā nav.

Jauda un minimumi
Kāda ir kapacitāte? Dažu iemeslu dēļ jums būs jāzina vietu skaits telpās. Pirmkārt, 500 cilvēki (ja tas ir jūsu aptuvenais notikuma lielums) nevar ērti iekļauties numurā ar 250 cilvēku ietilpību. Un, otrkārt, ir ugunsdrošības un drošības kodekss, kas vietai ir jāievēro.
Kādi ir F & B minimumi? Ja jūsu norises vietā tiek piedāvāti ēdieni un / vai dzērieni, un tiek noteikts minimālais ēdienu un dzērienu tēriņu daudzums (zināms kā minimālais F & B), pārliecinieties, ka pēdējo F & B ieraksti no iepriekšējiem notikumiem atbilst minimālajam līmenim. Ja jūs novērtējat daudz vairāk F & B izdevumu nekā tas, ko vietne prasa, tas nozīmē, ka jums būs labs klients tiem. Pārrunājiet, vai viņi var sniegt bezmaksas pakalpojumus (piemēram, jaunināt Wi-Fi vai A / V atbalstu) pretēji, ja jūsu izdevumi sasniedz noteiktu līmeni.
Kā veikt korekciju, pamatojoties uz apmeklētāju atsauksmēm? Ir svarīgi, lai jūs varētu veikt informētu korekciju telpā vai F & B izmēram tieši pirms pasākuma vai tā laikā. Jūs varat viegli atrast darbinieku skaitu vai savākt tūlītēju atgriezenisko saiti, izmantojot tiešsaistes pasākumu, kas apmaksā notikumu lietotni, tādējādi ietaupot laiku un naudu.

Apdrošināšana
Saskaņā ar BizBash, dažās vietās nebūs pat darījumu ar jums, ja jums nav apdrošināšanas. Amy Hallquist-Hamric, Hallquist Insurance Agency prezidents piekrīt BizBash. “Ir vairākas vietas, kurām ir nepieciešama noteikta atbildība, kā arī tās, kas nosauktas par papildu apdrošināšanu pasākumam,” norāda Hallquist. “Parasti jūs varat uzdot savam vispārējās apdrošināšanas civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas aăentam šo apstiprinājumu par jūsu pasākumu. Tāpat ir lieliska ideja START EARLY, plānojot to papildināt, kā arī iegūt visu vajadzīgo formulējumu, adresi utt., Pirms sazināties ar aģentu. ”

 

Comments are closed.

Post Navigation